Airship verenigt experimentatie en optimalisatie om elke mobiele klantervaring te verbeteren
Nieuwe mogelijkheden bieden iedereen een manier om prestaties te bewijzen en te verbeteren
Toonaangevende merken die al aanzienlijke winsten boeken, zullen vanavond worden erkend en gevierd op het Mobile Leaders Forum Londen
PORTLAND, Ore.–(BUSINESS WIRE)– Nu organisaties zich haasten om AI aan te nemen, is een datagedreven focus van fundamenteel belang – niet alleen om betere AI te stimuleren, maar ook om te voorkomen dat de klantwaarde op de lange termijn wordt opgeofferd voor winst op de korte termijn. Nergens is dit belangrijker dan in de mobiele app-ervaring, waar de mogelijkheden voor waardecreatie 3-4x groter zijn dan waar dan ook.
Vandaag heeft het mobiele app-ervaringsbedrijf Airship een groot aantal verbeteringen geïntroduceerd om voortdurend experimenteren en optimaliseren nog eenvoudiger te maken.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20231116509099/nl/
Contacts
Noord-Amerika:
Deidre Wright
Airship
+1 415-223-0832
deidre.wright@airship.com
Kali Myrick
Kali Myrick Communications
+1 503-580-4645
kali@kalimyrick.com