CX-oplossing van Talkdesk ontwikkeld voor hoger onderwijs transformeert de interacties van universiteiten en colleges met studenten, donateurs en andere personen
Talkdesk breidt haar engagement uit om sectorspecifieke CX-uitdagingen op te lossen; het verbindt probleemloos disparate resources binnen en buiten de campus om betrokkenheid onder studenten, personeel en alumni te verbeteren
- Instellingen voor hoger onderwijs die geconfronteerd worden met sectoruitdagingen, hebben nu een manier om cohesie tot stand te brengen voor diverse teams gericht op belanghebbenden en meer betekenisvolle, probleemloze klantenervaring (CX = Customer eXperience) te voorzien ter ondersteuning van donaties, studententevredenheid en andere prioriteitsdoelstellingen.
- Talkdesk Education Smart Service™ is de tiende package-oplossing van Talkdesk afgestemd op een verticale sectorlijn, bovenop sectorspecifieke cloudcontactcenter-producten die vooraf geïntegreerd zijn met kernsystemen van de sector, vooraf ontworpen met gepersonaliseerde workflows en automatisering, en vooraf getraind met artificiële intelligentie (AI) voor sectorexpertise.
- Innovatie, schaalbaarheid en flexibiliteit waren belangrijke factoren in Tippie College of Business aan de Universiteit van Iowa voor het selecteren van de via AI aangestuurde contactcenter van Talkdesk.
SAN FRANCISCO–(BUSINESS WIRE)– Talkdesk®, Inc., een internationale leider op gebied van via AI aangestuurde contactcenters voor ondernemingen van elke omvang, kondigde vandaag een nieuwe, sectorspecifieke package-oplossing aan: de Talkdesk Education Smart Service™.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20231220030865/nl/
Contacts
Media:
Christie Blake
pr@talkdesk.com