Scientist.com en PhenoVista lanceren ‘s werelds eerste digitale vitrine die onderzoeksdiensten aanbiedt voor de biotechindustrie
Complexe fenotypische onderzoeken kunnen via de online winkel worden ontworpen, aangeschaft en beheerd
SAN DIEGO–(BUSINESS WIRE)– Scientist.com, de toonaangevende onderzoeksmarktplaats in de farmaceutische industrie, en PhenoVista, een bedrijf dat zich bezighoudt met life sciences-diensten en dat gemultiplexte, op beeldvorming gebaseerde fenotypische testen met hoge inhoud ontwikkelt en implementeert voor doelvalidatie, leadoptimalisatie en werkingsmechanismestudies, hebben de eerste digitale eShop voor het verkennen en kopen van fenotypische onderzoeken gelanceerd.
De digitale vitrine maakt het voor wetenschappers gemakkelijk om complexe onderzoeksprojecten te ontwerpen, feedback te krijgen van de experts van PhenoVista, prijzen te bepalen en vervolgens projecten aan te schaffen en te beheren.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240214786842/nl/
Contacts
PhenoVista
Christine Quern
cq@christinequern.com
617-650-8497
Scientist.com
Sean Preci
marketing@scientist.com
877-644-3044