CSG geeft eerste voorstelling van de 2024 State of the Customer Experience Report; kleine, moeiteloze momenten winnen het doelpubliek eerder dan epische processen
Onderzoek bepaalt de context voor het nieuwe tijdperk van CX, waarin het leveren en meten van waarde in de schijnwerpers komt, met digitale intelligentie als een van de hoofdrolspelers
DENVER–(BUSINESS WIRE)– CSG® (NASDAQ: CSGS), een vooraanstaand SaaS-platformbedrijf dat merken helpt om gewone klanten- en werknemerservaringen buitengewoon te maken, gaf vandaag de 2024 State of the Customer Experience Report uit. Ondersteund door sectoronderzoek, interne gegevens, getuigenissen van experts en klanteninitiatieven, identificeert de report verrassende wendingen in het traditionele CX-draaiboek en biedt merken uitvoerbare strategieën om voor hun klanten de rode loper uit te rollen om langdurige getrouwheid te winnen.
Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20240306384108/nl/
CSG Premieres 2024 State of the Customer Experience Report (Graphic: CSG)
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240306384108/nl/
Contacts
Julia Dakhlia
Public Relations
+1 (402) 431-7376
julia.dakhlia@csgi.com
John Rea
Investeerdersrelaties
+1 (210) 687-4409
john.rea@csgi.com