Herintroductie van Global Blue voor retailers en shoppers wereldwijd
- Vandaag is Global Blue verheugd om zijn vernieuwde en opgefriste identiteit te onthullen, wat een belangrijke mijlpaal markeert in het traject van het bedrijf.
- Met een erfgoed dat geworteld is in de baanbrekende Tax Free Shopping, sluit de nieuwe herpositionering van Global Blue naadloos aan bij de gemoderniseerde aanpak om te voorzien in een breed scala aan technologie en diensten die zijn afgestemd op elk onderdeel van het winkeltraject.
- Aangezien Global Blue zich heeft ontwikkeld tot een allesomvattende zakenpartner, weerspiegelt deze nieuwe identiteit nu een herschikking van zijn huidige verplichtingen.
SIGNY, Zwitserland–(BUSINESS WIRE)– Het winkelen verder ontwikkelen door de kracht van ervaring
Meer dan 40 jaar geleden was Global Blue een pionier met het concept van Tax Free Shopping, waardoor het retaillandschap veranderde en internationale shoppers over de hele wereld werden gestimuleerd.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240319459426/nl/
Contacts
MEDIA
Virginie Alem – SVP Marketing & Communications
E-mail: valem@globalblue.com
INVESTOR RELATIONS
Frances Gibbons – Hoofd Investor Relations
Mob.: +44 (0)7815 034 212
E-mail: fgibbons@globalblue.com