Alvaria kondigt uitbreiding aan van Avaya-partnerschap, om voortaan Alvaria CX Enterprise-scale Omnichannel Compliant Outbound Engagement van topniveau aan te bieden
ATLANTA–(BUSINESS WIRE)– Alvaria® kondigt met genoegen de uitbreiding van ons partnerschap aan met Avaya, een vooraanstaande leverancier van oplossingen voor de ervaring van bedrijfsklanten, om ook het Alvaria CX™-platform toe te voegen aan ons gezamenlijke aanbod van oplossingen met hoogwaardige prestaties op ondernemingsniveau voor omnichannel-compliant outbound klantenengagement.
Alvaria CX zal tegen eind mei in de Avaya One Source-store beschikbaar zijn. Alvaria zal de capaciteiten van de Alvaria CX high performance omnichannel outbound campagne demonstreren aan klanten en partners van Avaya tijdens de Avaya ENGAGE in Denver, Colorado, van 13 tot 15 mei.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240513986856/nl/
Contacts
Mediavragen Alvaria
press@alvaria.com
Mediavragen Avaya
Bedrijfs-PR Avaya:
Corpcommsteam@avaya.com