NTT en NTT DATA bulderen de Indianapolis 500 binnen met AI-aangedreven ervaringen voor de fans
De Indianapolis 500 2024 beschikt over door NTT geleverde innovaties voor race- en evenementinzichten om betrokkenheid op afstand en verbeterde fanervaringen op de Indianapolis Motor Speedway mogelijk te maken
PLANO, Texas & INDIANAPOLIS–(BUSINESS WIRE)– NTT, een toonaangevende wereldwijde leverancier van technologie en zakelijke oplossingen, en NTT DATA blijven het innovatieve gebruik van racegegevens uitbreiden om de ervaringen voor de fans bij de NTT INDYCAR SERIES te verbeteren, inclusief de Indianapolis 500 van dit jaar.
NTT is het moederbedrijf van NTT DATA, en zij fungeren samen als officiële technologiepartner van INDYCAR, de NTT INDYCAR SERIES, Indianapolis Motor Speedway (IMS), de Indianapolis 500 en NASCAR Brickyard weekend.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240523489225/nl/
Contacts
Mediacontact:
NTT
nttrd-pr@ml.ntt.com
nttgroup@wireside.com
NTT DATA
Amy.Baj@nttdata.com