23:58 uur 04-06-2024

Talkdesk onthult nieuwe generatieve kunstmatige intelligentiemogelijkheden om klantervaring hyperpersoonlijk te maken

Talkdesk belooft een einde te maken aan slechte klantervaringen door het meest pijnlijke onderdeel van de interactie met een merk te elimineren: het interactieve spraakresponssysteem  

  • Talkdesk introduceert Talkdesk Navigator en stemmingsinzichten, waarmee bedrijven toegang krijgen tot nieuwe generatieve kunstmatige intelligentie (GenAI)-mogelijkheden om de klantervaring (CX) hyperpersoonlijk te maken.
  • Talkdesk heeft als missie om slechte klantervaringen te elimineren, wat een einde betekent aan pijnlijke interactieve spraakresponsinteracties (IVR).
  • Talkdesk is sinds 2018 een pionier in het mogelijk maken van praktische AI in het contactcenter en voegt Talkdesk Navigator en stemmingsinzichten toe aan een breed portfolio van baanbrekende GenAI-innovaties op het gebied van CX van het bedrijf die een primeur in de branche betekenden.

SAN FRANCISCO & LAS VEGAS–(BUSINESS WIRE)– Talkdesk®, Inc., een wereldwijde leverancier van door kunstmatige intelligentie (AI) aangestuurde technologie voor klantervaring (CX) die bedrijven van alle groottes bedient, neemt het voortouw om de wereld te ontdoen van slechte CX met de lancering van door generatieve AI (GenAI) aangedreven Talkdesk Navigator en stemmingsinzichten, vandaag tijdens Customer Contact Week Las Vegas 2024.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Media:
Christie Blake

pr@talkdesk.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr