Verbeteringen van Airship zorgen voor eenvoud, vrijheid en controle om klanten te boeien met de ervaringen die zij verlangen
Nu steeds meer consumenten storende traditionele marketing negeren, stelt Airship marketeers in staat om klanteninteracties betrouwbaar te personaliseren en gegevens te verzamelen tijdens hun aandachtmomenten
PORTLAND, Ore.–(BUSINESS WIRE)– Te frequente of slecht getimede pop-ups, interstitials en take-overs kunnen de ervaringen van klanten verstoren en behoren tot de belangrijkste redenen waarom klanten apps verwijderen. De afhankelijkheid van marketeers om op onderbrekende taktieken beroep te doen, heeft ertoe geleid dat steeds meer consumenten traditionele marketing negeren, terwijl jongere generaties meer geneigd zijn om actief stappen te ondernemen om deze marketing te vermijden.
Tijdens Shoptalk Europe, heeft Airship, het bedrijf dat zich toespitst op klantenervaring via mobiele apparaten in de eerste plaats, nieuwe platformverbeteringen aangekondigd die marketeers een ongeëvenaarde flexibiliteit en controle bieden om content te personaliseren en ‘zero-party’ gegevens rechtstreeks binnen de app-ervaringen van klanten te verzamelen, zonder hen te storen.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240604846951/nl/
Contacts
Media:
Noord-Amerika:
Deidre Wright
Airship
+1 415-223-0832
deidre.wright@airship.com
Kali Myrick
Communicatie Kali Myrick
+1 503-580-4645
kali@kalimyrick.com