Leroy Merlin verrijkt de klantervaring met digitale Hanshow-oplossingen
PARIJS–(BUSINESS WIRE)– Hanshow, een leider in elektronische schaplabels (ESL’s) en digitale retailoplossingen, en Leroy Merlin, een wereldwijde doe-het-zelf-leider, zijn een partnerschap aangegaan om de ervaringen van klanten en medewerkers te verbeteren. Dit gebeurt door de ESL’s toe te passen op meer dan 50.000 producten die in de mobiele app van Leroy Merlin in Frankrijk zijn opgenomen. Klanten kunnen nu perfect shoppen in Leroy Merlin-winkels met eenvoudige productgeolocatie en gepersonaliseerde aanbevelingen. Na 18 maanden R&D hebben beide bedrijven een maatoplossing in alle Leroy Merlin-winkels geïmplementeerd.
Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20240604820219/nl/
Hanshow’s ESL Solution at Leroy Merlin. (Graphic: Business Wire)
Klanten kunnen beter surfen met de mobiele app van Leroy Merlin
Deze meeslepende ervaring wordt mogelijk gemaakt door de mobiele app van Leroy Merlin in combinatie met de ultramoderne ESL-oplossingen van Hanshow.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240604820219/nl/
Contacts