18:14 uur 10-06-2024

CSG benoemd tot leider voor Customer Journey Orchestration door top analistenbureau

Klantenbetrokkenheidsplatform CSG Xponent ontvangt de hoogste scores in 16 criteria

DENVER–(BUSINESS WIRE)– Klanten verwachten steeds meer en de concurrentie wordt groter. Daarom is het voor merken van cruciaal belang om klanten te ontmoeten waar ze zijn op de momenten die er toe doen. Als leider in The Forrester Wave™: Customer Journey Orchestration Platforms, Q2 2024, die vandaag is uitgebracht, helpt CSG ® (NASDAQ: CSGS) enkele van ‘s werelds meest herkenbare merken om klantinzichten om te zetten in actie. CSG Xponent, een top customer engagement platform, ontving de hoogst mogelijke scores in 16 van de in totaal 30 Forrester Wave™ criteria, waaronder customer journey analytics, cross-journey orchestration en realtime besluitvorming.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Julia Dakhlia

Public Relations

+1 (402) 431-7376

Julia.dakhlia@csgi.com

John Rea

Investeerdersrelaties

+1 (210) 687-4409

john.rea@csgi.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr