CSG benoemd tot leider voor Customer Journey Orchestration door top analistenbureau
Klantenbetrokkenheidsplatform CSG Xponent ontvangt de hoogste scores in 16 criteria
DENVER–(BUSINESS WIRE)– Klanten verwachten steeds meer en de concurrentie wordt groter. Daarom is het voor merken van cruciaal belang om klanten te ontmoeten waar ze zijn op de momenten die er toe doen. Als leider in The Forrester Wave™: Customer Journey Orchestration Platforms, Q2 2024, die vandaag is uitgebracht, helpt CSG ® (NASDAQ: CSGS) enkele van ‘s werelds meest herkenbare merken om klantinzichten om te zetten in actie. CSG Xponent, een top customer engagement platform, ontving de hoogst mogelijke scores in 16 van de in totaal 30 Forrester Wave™ criteria, waaronder customer journey analytics, cross-journey orchestration en realtime besluitvorming.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240610726411/nl/
Contacts
Julia Dakhlia
Public Relations
+1 (402) 431-7376
Julia.dakhlia@csgi.com
John Rea
Investeerdersrelaties
+1 (210) 687-4409
john.rea@csgi.com