De Dennemeyer Group kiest Talkdesk en ondersteunt missie om wereldwijd de eerste keuze intellectuele eigendompartner te zijn
Oplossingen voor contactcenters op basis van kunstmatige intelligentie helpen fullserviceaanbieder van intellectuele eigendom zijn werknemerstevredenheid te vergroten en zinvolle klantrelaties op te bouwen
- Dennemeyer kiest voor vooruitstrevende oplossingen van Talkdesk om de klantervaring (CX) te verbeteren.
- Talkdesk CX Cloud™ en Talkdesk Workforce Management™ worden ingezet om de belangrijkste prestatiecijfers te optimaliseren en de efficiëntie te verhogen.
- Wereldwijde bedrijven zoals Dennemeyer vertrouwen op Talkdesk vanwege het bewezen vermogen om implementaties met meerdere regio’s en teams te beheren.
SAN FRANCISCO & LUXEMBURG–(BUSINESS WIRE)– Talkdesk®, Inc., een wereldwijde leverancier van door kunstmatige intelligentie (AI) aangestuurde technologie voor klantervaring (CX) die bedrijven van elke omvang bedient, kondigde vandaag aan dat Dennemeyer, een fullserviceaanbieder van intellectuele eigendom (IP), Talkdesk heeft gekozen om zijn CX te stroomlijnen. Dennemeyer heeft meer dan drie miljoen IP-rechten van meer dan 8.000 klanten wereldwijd in beheer.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240620145358/nl/
Contacts
Media:
Christie Blake
pr@talkdesk.com