Talkdesk benoemd tot leider in IDC MarketScape for Contact Center–as-a-Service Applications Software 2024
Volgens het rapport waarderen Talkdesk-klanten het scala aan mogelijkheden en het gebruiksgemak van het product
SAN FRANCISCO–(BUSINESS WIRE)– Talkdesk®, Inc., een wereldwijde leverancier van door kunstmatige intelligentie (AI) aangestuurde klantervaringstechnologie (CX) die bedrijven van alle groottes bedient, heeft vandaag aangekondigd dat het is benoemd tot leider in de IDC MarketScape: Worldwide Contact Center–as-a-Service (CCaaS) Applications Software 2024 Vendor Assessment [doc #US52302923, juni 2024].
De IDC MarketScape evalueerde technologieleveranciers die CCaaS-mogelijkheden bieden voor contactcenters en agenten met onafhankelijke, op AI gebaseerde producten en/of producten die AI op zo’n manier benutten dat ze zich onderscheiden van vergelijkbare niet-AI-verbeterde producten, integratiemogelijkheden met andere contactcenters of aangrenzende functionele markten en gegevensbeheer.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240626157764/nl/
Contacts
Contactpersoon voor de media:
Christie Blake
pr@talkdesk.com