Onderzoek: De tevredenheid van consumenten over loyaliteitsprogramma’s hangt af van de constante waarde van hun investeringen en interacties
Nieuw wereldwijd onderzoek van Valuedynamx onthult de rol van leuke beloning en inwisseling dankzij de waardeverhoging van loyaliteitsprogramma’s en benadrukt mogelijkheden om de tevredenheid over het verdienen en inwisselen van beloningen te verbeteren
LONDEN–(BUSINESS WIRE)– Een nieuw internationaal onderzoek, uitgevoerd door Valuedynamx, een bedrijf van Collinson en wereldwijd marktleider op het gebied van datagestuurde aankoopbeloningen op maat, laat zien welke mogelijkheden bedrijven hebben om de klanttevredenheid en langdurige betrokkenheid via loyaliteitsprogramma’s te vergroten. Uit het onderzoek bleek dat gepersonaliseerde, simplistische, bevredigende en frequente mogelijkheden voor het verdienen en inwisselen van loyaliteitsprogramma’s sterk overeenkomen met de verwachtingen van de consument. Deze aanbiedingen zorgen ook voor een aanzienlijke grotere tevredenheid en frequentere interacties met klanten, omdat ze meer waar voor hun tijd en geld bieden.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240710512512/nl/
Contacts
MEDIACONTACT:
Tara Strazdas
The Fletcher Group
732.275.7732
Tara@fletchergroupllc.com