nShift: Winkeliers moeten prioriteit geven aan leveringen bij de Kerstmis-planning in juli
Focussen op bezorging en ervaringsbeheer zal e-commercebedrijven helpen dit piekseizoen te slagen
LONDEN–(BUSINESS WIRE)– Detailhandelaren lopen het risico dat ze cruciale aspecten van hun hoogseizoenplanning te laat uitvoeren. nShift, de wereldwijde leider in ervarings- en leveringsbeheer (DMXM), roept e-commercebedrijven op om de geest van “Kerstmis in juli” te volle te benutten terwijl ze cruciale voorbereidingen treffen voor het einde van het jaar.
“Kerstmis in juli is een vast onderdeel geworden van de retailkalender,” zegt Sean Sherwin-Smith, directeur klantendienst, klantenervaring en duurzaamheid bij nShift. “Het is een tijd waarin verkopers de laatste hand leggen aan hun kerstassortiment en hun marketingstrategie bepalen. Maar al te vaak denken ze niet na over hoe ze met een dergelijke belangrijke klantervaring kunnen omgaan tijdens de periode van grote vraag.
“De bezorgervaring is een van deze cruciale onderdelen die vaak over het hoofd wordt gezien. Dat komt deels omdat retailers de neiging hebben om leveringen af te doen als een puur logistieke overweging. Maar recent onderzoek toont aan dat de bezorgervaring belangrijker kan zijn dan reclame. 1
“Bij nShift combineren we de kerncomponenten van leveringsbeheer, zoals een bibliotheek van meer dan 1000 vervoerders, met klantgerichte toepassingen voor na de aankoop. We noemen dit delivery en experience management, of DMXM. Hiermee kunnen we klantloyaliteit opbouwen, efficiëntie creëren en het bedrijf uitbouwen.”
Het hoogseizoen, dat Black Friday, Vrijgezellendag en Kerstmis omvat, is de periode van het jaar waarin veel retailers hun grootste winsten maken. Door nu te plannen voor het hoogseizoen, terwijl er nog tijd is om infrastructurele veranderingen door te voeren, kunnen online en multichannel retailers:
- De leveringscapaciteit opvoeren en over de grenzen heen groeien – met toegang tot 1000 carriers is het eenvoudig om op te schalen als de vraag dat vereist. De expediteursbibliotheek stelt retailers ook in staat om internationaal uit te breiden en meer keuze te bieden bij de kassa, waardoor de conversie toeneemt.
- Betere klantervaring creëren door elke fase van het traject met elkaar te verbinden – door de juiste leveringsopties aan te bieden bij het afrekenen (waaronder populaire nulemissie en leveringen met ophalen en afgifte), een superieure tracking-ervaring en eenvoudige retourzendingen die omzetbehoud maximaliseren.
- Cruciale klantgegevens verzamelen – door het combineren van de gegevens van expediteurs, logistiek en andere bedrijfssystemen. DMXM brengt deze informatie samen en helpt retailers het inzicht in de klant te vergroten, interne silo’s te doorbreken en de operationele efficiëntie te verbeteren.
- Beter presteren dan concurrenten – of het nu gaat om het op nieuwe manieren benaderen van klanten of het verhogen van de doorvoercapaciteit van leverings- en fulfilmentteams, nShift helpt retailers een stap voor te blijven op de rest door vijf keer meer te investeren in R&D dan de naaste concurrenten.
Met nShift kunnen retailers uitstekende klantervaringen bieden en de bedrijfsefficiëntie opvoeren. De DMXM-suite is een unieke combinatie van bezorgingsbeheer op bedrijfsniveau, een bibliotheek van meer dan 1000 expediteurs en klantgerichte toepassingen. Het biedt een samenhangende, end-to-end ervaring van de kassa tot aan de deur.
Meer informatie op: www.nshift.com
Over nShift
Het platform voor leverings- en ervaringsbeheer van nShift ligt aan de grondslag van het succes van e-commerce. Groei buiten de grenzen dankzij constante innovatie en ’s werelds grootste expediteursnetwerk. Bouw klantengetrouwheid op aan de hand van end-to-end tools die de ervaring verbeteren. Voeg gegevens samen in bruikbare inzichten die processen verbinden en optimaliseren. Maak met nShift van uw levering de vitale link tussen uw merk en uw klanten.
nShift. Maak u minder zorgen. Verzend intelligenter. www.nshift.com
1 https://www.superoffice.com/blog/customer-experience-strategy/
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240723194457/nl/
Contacts
James Ellerington: James.Ellerington@fourteenforty.uk / (+44) 07725 534941