ServiceNow en Boomi kondigen een strategische verbintenis aan om klantervaringen te verbeteren via AI-gestuurde selfservice
Boomi gebruikt ServiceNow oplossingen voor gestroomlijnde klantondersteuning en verbeterde self-service ervaringen
ServiceNow integreert Boomi’s toonaangevende API-beheermogelijkheden met Automation Engine om gebruikers volledig inzicht te bieden in het API-landschap en governance te verbeteren
SANTA CLARA, Calif., & CONSHOHOCKEN, Pa.–(BUSINESS WIRE)– ServiceNow (NYSE: NOW), het AI-platform voor bedrijfstransformatie, en Boomi, een leider op het gebied van intelligente integratie en automatisering, hebben vandaag een strategische verbintenis aangekondigd om gezamenlijk de klantervaring te verbeteren. Hierbij zullen zij AI-gestuurde selfservice gebruiken en oplossingen zoals Technology Provider Service Management (TPSM) van ServiceNow. Daarnaast zal Boomi, als belangrijke klant van ServiceNow, App Engine van ServiceNow gebruiken om gestroomlijnde klantondersteuning en verbeterde self-service te leveren.
Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20240724003771/nl/

ServiceNow and Boomi Announce Strategic Commitment to Elevate Customer Experiences Through AI-Powered Self-Service (Graphic: Business Wire)
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240724003771/nl/
Contacts
Media:
ServiceNow
Lindsay Capurro
503-551-2655
Press@servicenow.com
Boomi
Kristen Walker
415-613-8320
Kristen.Walker@boomi.com