14:36 uur 09-08-2024

De Digital Cooperation Organization lanceert de tweede editie van het tijdschrift EconomiX, met de nadruk op de wereldwijde digitale economie

Het tijdschrift onderzoekt kritieke kwesties die de toekomst van de digitale economie vormgeven en de empowerment van vrouwen in de ICT-sector

RIYAD, Saoedi-Arabië–(BUSINESS WIRE)– Voortbouwend op het succes van het eerste nummer, kondigt de Digital Cooperation Organization (DCO), een wereldwijde multilaterale organisatie die zich inzet voor digitale welvaart voor iedereen door de duurzame en inclusieve groei van de digitale economie te versnellen, met trots de lancering aan van de tweede editie van EconomiX magazine. Deze publicatie dient als een belangrijk platform voor het delen van kennis en inzichtelijke discussies over het steeds evoluerende digitale landschap.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20240807502001/nl/

2nd Issue of the “EconomiX by the DCO” magazine (Photo: AETOSWire)

2nd Issue of the “EconomiX by the DCO” magazine (Photo: AETOSWire)

EconomiX magazine brengt opinieleiders van overheden, bedrijven, de academische wereld en internationale organisaties samen om kritieke onderwerpen te verkennen die de wereldwijde digitale economie beïnvloeden. Door samenwerking en kennisuitwisseling te bevorderen, stelt het tijdschrift belanghebbenden in staat om de transformerende kracht van digitalisering te benutten en duurzame economische groei te bereiken.

Het tweede nummer van EconomiX duikt in een reeks tot nadenken stemmende thema’s, waaronder het versterken van vrouwen via genderpariteit en technologie, het digitaliseren van door vrouwen geleide mkb’s en het vergemakkelijken van hun toegang tot gebruiksvriendelijke e-commerceplatforms, het uitrusten van ondernemers met vaardigheden en hulpmiddelen om te groeien en te gedijen in de digitale economie, digitale BDI en de digitale investeringskaart, het onder één digitaal dak brengen van wereldwijde handelssystemen, het bestrijden van online verkeerde informatie, digitale activa en tokenisatie, en diep duiken in digitale economieën van verschillende DCO-lidstaten, kijkend naar de belangrijkste projecten, initiatieven en vooruitzichten, evenals de uitdagingen waarmee ze worden geconfronteerd en de kansen die ze benutten.

“De DCO zet zich in om de kenniskloof te overbruggen en een zinvolle dialoog over cruciale aspecten van de digitale economie te bevorderen. EconomiX magazine dient als een katalysator voor innovatie en samenwerking en stelt onze lezers in staat om door de complexiteit van het digitale tijdperk te navigeren en het immense potentieel ervan te ontsluiten. Voortbouwend op het succes van het eerste nummer van EconomiX, duikt deze editie dieper in kritieke trends in de digitale economie, met inzichtelijke analyses en deskundig commentaar om geïnformeerde besluitvorming mogelijk te maken,” zei Manel Bondi, de DCO Chief of Digital Markets Growth en Chief Editor van EconomiX.

Deze editie bevat exclusieve interviews met prominente figuren die de digitale wereld vormgeven, samen met inzichtelijke artikelen en casestudy’s die bruikbare richtlijnen bieden voor het navigeren door de digitale revolutie. Lezers krijgen waardevolle perspectieven op het gebruik van digitale transformatie om economische en sociale welvaart te stimuleren.

Bekijk hier het laatste nummer van EconomiX magazine https://www.dco.org/economix.

Bron: AETOSWire

Contacts

Ahmed Bayouni

Media@dco.org

Check out our twitter: @NewsNovumpr