15:00 uur 15-08-2024

Sixt Portugal verhoogt omzet met nieuwe prijsstrategie mogelijk gemaakt door Gurobi

Met realtime data kan Sixt Portugal snel reageren op marktveranderingen en zijn prijzen optimaliseren om de omzet te maximaliseren.

BEAVERTON, Ore.–(BUSINESS WIRE)– Gurobi Optimization, LLC, de leider in decision intelligence technologie, is een partnerschap aangegaan met LTPLabs om Sixt Portugal, een toonaangevend autoverhuurbedrijf in Europa, te helpen bij het behalen van een geschatte jaarlijkse omzetgroei van 2-8% per auto.

Na een snelle groei sinds de opening in 2015 zocht de Portugese franchise van Sixt de begeleiding van LTPLabs, een boutique management consultancybedrijf en Gurobi-partner, om zijn prijsstrategie te optimaliseren.

“Hoe groter we werden, hoe moeilijker en belangrijker het werd om de juiste aanpak te hebben voor prijsstelling en allocatie van het wagenpark,” aldus Tiago Constante, Pricing and Fleet Rotation Manager bij Sixt.

Lees de volledige case study om te weten te komen hoe Gurobi en LTPLabs Sixt Portugal geholpen hebben bij het verbeteren van hun prijsstrategie.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Kaelyn Barron

(909) 359 4782

Gurobi Optimization

kaelyn.barron@gurobi.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr