2024 Ecolab Watermark-onderzoek geeft aan dat de bezorgdheid over water het koopgedrag van consumenten verandert
Uit tweede wereldwijde onderzoek blijkt dat consumenten in China, IMEA en Latijns-Amerika zijn gestopt met het kopen van producten die buitensporige hoeveelheden water gebruiken
ST. PAUL, Minn.–(BUSINESS WIRE)– Ecolab, een wereldwijde duurzaamheidsleider die wateroplossingen en -diensten aanbiedt, heeft vandaag de bevindingen van haar tweede jaarlijkse Watermark™-onderzoek bekendgemaakt. Met deze studie wordt de toestand van waterrentmeesterschap over de hele wereld onderzocht.
Het onderzoek van dit jaar liet zien dat consumenten zich grote zorgen blijven maken over klimaatverandering en hun onmiddellijke toegang tot schoon en veilig water. Deze bezorgdheid vertaalt zich in hun koopgedrag. Een meerderheid van de consumenten in verschillende regio’s zegt dat ze zijn gestopt met het kopen van producten die buitensporige hoeveelheden water gebruiken, met name in China (80%), IMEA (69%) en Latijns-Amerika (65%).
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240923969035/nl/
Contacts
Torry Whitney
+1-651-250-4724
MediaRelations@Ecolab.com