19:00 uur 24-09-2024

HORNBACH Baumarkt selecteert Blue Yonder om haar op de klant gerichte omni-channelstrategie te versnellen

De toonaangevende Duitse doe-het-zelf-retailer gebruikt Commerce-microservices van Blue Yonder om klanten innovatieve “order by, get by”-mogelijkheden en optimalisering van orderverwerking aan te bieden met als doel de klantentevredenheid te verbeteren

BORNHEIM, Duitsland & DALLAS–(BUSINESS WIRE)– Tegenwoordig biedt retail een grote diversiteit van mogelijkheden aan. Retailers moeten continue hun aandacht op consistente wijze richten op de behoeften van hun klanten als zij succes willen hebben nu en in de toekomst. Technologie-innovatie versnelt steeds meer. Consumenten willen vrij zijn in hun keuze of zij in de winkel, via smartphone of computer hun aankopen doen. Idealiter is alles met elkaar verbonden. Retailers willen innovatieve en nieuwe services en ervaringen aanbieden waar consumenten naar op zoek zijn, maar vaak is dit heel kostbaar, omdat hun technologiestack niet is uitgerust voor moderne ervaringen met efficiëntie als uitgangspunt.

Daarom heeft HORNBACH Baumarkt, als pionier op het gebied van innovatie en één van de toonaangevende doe-het-zelf retailers in Europa, gekozen voor Blue Yonder Inventory and Commits Services, onderdeel van Blue Yonder Order Management oplossingen.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Bedrijfscommunicatie Blue Yonder :

mediarelationsteam@blueyonder.com
V.S.: +1 480-308-3037

EMEA: +39 335 7849149

Check out our twitter: @NewsNovumpr