Airship luidt een nieuw tijdperk in van flexibiliteit voor merken om end-to-end klantervaringen te verenigen en optimaliseren via websites, apps en alle kanalen
LONDEN–(BUSINESS WIRE)– Nu het verwijzingsverkeer van zoekmachines en sociale netwerken keldert en de betaalde acquisitiekosten de pan uit rijzen, is het belangrijk dat merken prioriteit geven aan directe klantrelaties om de betrokkenheid te verdiepen, herhaalconversie te stimuleren en loyaliteit op te bouwen. Het zijn deze factoren die uiteindelijk bijdragen aan een langer behoud van klanten en een duurzame bedrijfsgroei.
Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20241008742156/nl/
Airship’s no-code Experience Editor enables non-technical staff to easily create experiences like surveys to gather zero-party data and deploy them anywhere in the app and on the web. (Photo: Business Wire)
Helaas is dit voor de meesten een grote uitdaging. Teams, kanalen en gegevens over een groeiend aantal contactpunten zijn vaak gescheiden van elkaar en maken het moeilijk om de uniforme, contextueel verbonden ervaringen te bieden waar klanten om vragen.
Om deze uitdagingen op te lossen heeft Airship, het bedrijf dat zich toespitst op klantenervaring via mobiele apparaten in de eerste plaats, vandaag aangekondigd dat al haar Experience Platform-mogelijkheden die ontwikkeld zijn voor apps nu ook beschikbaar zijn op het web.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20241008742156/nl/
Contacts
Mediacontacten:
Olivia Fordyce / Pauline Delorme
Tyto PR
+44 (0)20 3934 8882
airship@tytopr.com