Avaya helpt Transcom om taalbarrières in de klantendienst op te ruimen met een via AI aangestuurde oplossing voor vertalingen in realtime
- Dankzij de oplossing voor vertalingen in realtime, geïmplementeerd in partnerschap met Sabio Group, kunnen agenten van contactcenters overal ter wereld in meer dan 100 talen met hun klanten gesprekken te voeren.
- De oplossing integreert vertalingen in realtime en conversationele AI-tools met een Avaya Experience Platform-contactcenterkern.
- Volgens de verwachtingen zullen merken dankzij het aanwenden van door AI aangestuurde vertalingen in realtime de kosten voor hun klantendienst met 25% kunnen terugschroeven, of zelfs met 65%, afhankelijk van markten en de usecases.
DUBAI, Verenigde Arabische Emiraten–(BUSINESS WIRE)– GITEX Global – Transcom, een toonaangevende leverancier van internationale klantendiensten, werkt voortaan samen met Avaya, wereldleider op gebied van enterprise CX, en met Sabio Group om een door AI aangestuurde oplossing voor vertalingen in realtime te creëren waarmee agenten van contactcenters overal ter wereld in meer dan 100 talen met hun klanten gesprekken kunnen voeren.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20241015257153/nl/
Contacts
Voor mediavragen:
Avaya Public Relations
corpcommsteam@avaya.com