Visa en Analytic Partners kondigen meerjarige overeenkomst aan om commerciële analytics voor handelaren en merken te transformeren
Exclusieve wereldwijde samenwerking zal bedrijven kracht geven om nieuwe groei te vinden met geavanceerde analyseoplossingen voor het optimaliseren van marketing- en merkuitgaven
SAN FRANCISCO–(BUSINESS WIRE)– Visa (NYSE: V), wereldwijd marktleider op het gebied van digitale betalingen, heeft vandaag aangekondigd dat het een nieuw strategisch partnerschap is aangegaan met Analytic Partners, een wereldwijde leverancier van analyseoplossingen. Visa en Analytic Partners willen samen commerciële uitdagingen van handelaren en merken aanpakken en het het rendement op reclame-investeringen verhogen met waardeverhogende AI-gestuurde gegevensanalyse.
In een dynamische bedrijfsomgeving beladen met gegevens, hebben bedrijven zinvolle inzichten bijna in realtime nodig om weloverwogen beslissingen te kunnen nemen. Oplossingen zijn echter vaak gefragmenteerd of niet bruikbaar voor acties.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20241016422715/nl/
Contacts
Mediacontact
Emily Scheer
Escheer@visa.com