Xsolla bevestigt marktleiderschap in webshopoplossingen met de meest uitgebreide functieset en meer dan 400 succesvolle lanceringen
LOS ANGELES–(BUSINESS WIRE)– Xsolla, een wereldwijd videogamehandelsbedrijf, bouwt voort op zijn succes in de webshopindustrie met een uitgebreide functieset die is ontwikkeld door de succesvolle lancering van meer dan 400 webshops. De Xsolla Web Shop is een volledig geïntegreerde uitbreiding van mobiele games die is ontworpen om hogere winstmarges te genereren en de Lifetime Value (LTV) van gebruikers te verbeteren door gebruik te maken van een betrouwbare, bewezen direct-to-consumer toolkit. Met een bindingsgraad van 50% en een herhaalaankooppercentage van 60%, wat resulteert in een incrementele omzetgroei, is de Web Shop van Xsolla een hoeksteen geworden voor ontwikkelaars van mobiele games.
Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20241022514478/nl/
(Graphic: Xsolla)
Xsolla Web Shop voldoet aan alle behoeften van gameontwikkelaars in elke fase van het creëren en exploiteren van een webshop, of ze nu op zoek zijn naar een oplossing om snel webverkopen te lanceren of om een complexe, unieke portal voor hun spelers te ontwikkelen. Met Xsolla Web Shop kunnen ontwikkelaars hun publiek de meest naadloze en gepersonaliseerde ervaring bieden, waardoor het gemakkelijker wordt om meer spelers aan te trekken en tegelijkertijd de retentie en betrokkenheid te vergroten.
Xsolla Web Shop-functies en -capaciteiten omvatten:
- Web Shop LiveOps – Een reeks tools van introductiekortingen tot beloningen, exclusieve, tijdelijke aanbiedingen en flexibele complexe en gepersonaliseerde verkoopstrategieën om bezoekers om te zetten in kopers, de aankoopfrequentie te verhogen en de gemiddelde transactiewaarde te verhogen.
- Website Portal Builder – Een uitgebreide tool voor het maken van merkgebonden, game-achtige websites met meerdere pagina’s. Het genereert automatisch activa, inhoud en nieuwsfeeds, met de flexibiliteit om direct te lanceren en te beginnen met verdienen en vervolgens op te schalen naar aangepaste ontwerpen van elke complexiteit.
- Authenticatie– Snelle en naadloze aanmelding via vertrouwde methoden, van standaard inlogopties (bijv. gebruikers-ID) tot aangepaste systemen en naadloze inlogstromen via een directe link, verbetert de conversie naar actieve gebruikers.
- Catalogusbeheer – Deze functie maakt gecentraliseerd beheer van in-game itemcatalogi mogelijk, waarbij alle soorten items ondersteund worden en naadloze import, groepering, lokalisatie en regionale prijzen mogelijk gemaakt worden. Deze functionaliteit biedt een zeer flexibele ervaring en zorgt voor een eenvoudige afstemming met andere gameplatforms voor samenhangend cross-platform itembeheer.
- Sociaal pakket – Onderdeel gericht op verwijzingsprogramma’s en stimulansen, loyaliteitsprogramma’s, groepsaankopen en andere functies om nieuwe doelgroepen aan te trekken voor de webshop en retentie en herhaalaankopen te verbeteren.
“We hebben ons altijd ingezet om ontwikkelaars de beste tools voor succes te bieden,” aldus Berkley Egenes, Chief Marketing Officer en Growth Officer bij Xsolla. “Deze nieuwe ontwikkelingen in onze Web Shop-oplossing zijn meer dan alleen innovaties; ze zijn getest in echte omstandigheden, waardoor onze partners ongelooflijke resultaten hebben behaald. We creëren niet alleen oplossingen; we verfijnen ze voortdurend om ervoor te zorgen dat ontwikkelaars van mobiele games hun potentieel kunnen maximaliseren in een almaar veranderende industrie.”
Xsolla’s leiderschap in de webshopmarkt is gebaseerd op de voortdurende inzet van het bedrijf om zijn aanbod te verbeteren door middel van continue samenwerking met partners. Door te kiezen voor Xsolla kunnen ontwikkelaars erop vertrouwen dat het bedrijf duurzame groei kan stimuleren en de betrokkenheid van spelers kan vergroten.
Ga voor meer informatie over Xsolla Web Shop en hoe het de monetisatiestrategie van uw game kan verbeteren naar xsolla.pro/wsrw
Over Xsolla
Xsolla is een wereldwijd videogamehandelsbedrijf met een robuuste en krachtige set tools en services die speciaal zijn ontworpen voor de industrie. Sinds de oprichting in 2005 heeft Xsolla duizenden gameontwikkelaars en uitgevers van alle omvang geholpen hun games wereldwijd en op meerdere platforms te financieren, op de markt te brengen, te lanceren en te gelde te maken. Als innovatieve leider in gamehandel is het de missie van Xsolla om de inherente complexiteit van wereldwijde distributie, marketing en monetisatie op te lossen om onze partners te helpen meer geografische gebieden te bereiken, meer inkomsten te genereren en relaties met gamers wereldwijd op te bouwen. Xsolla heeft haar hoofdkantoor en is gevestigd in Los Angeles, Californië, met kantoren in Londen, Berlijn, Seoul, Beijing, Kuala Lumpur, Raleigh, Tokyo, Montreal en steden over de hele wereld. Xsolla ondersteunt toonaangevende gamingpartners zoals Valve, Twitch, Epic Games, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo, en anderen.
Ga voor meer informatie of leer meer op xsolla.com
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20241022514478/nl/
Contacts
Derrick Stembridge
Global Director Public Relations, Xsolla
d.stembridge@xsolla.com