00:09 uur 25-10-2024

Infobip en Oracle werken samen om een globale omnichannel en chatbot-integratie te bouwen

Deze integratie breidt het partnerschap van Infobip met Oracle uit, om rijke, conversationele ervaringen te bieden voor klanten van de Oracle Fusion Cloud Responsys Campaign Management

VODNJAN, Kroatië–(BUSINESS WIRE)– Het globale communicatieplatform en lid van het Oracle PartnerNetwork Infobip en het internationale technologiebedrijf Oracle werken samen om een integratie tot stand te brengen tussen het intelligente chatbotbouwende platform en omnichannel oplossingen van Infobip en de Oracle Fusion Cloud Responsys Campaign Management. Dankzij deze integratie kunnen bedrijven en merken die Oracle Responsys Campaign Management gebruiken voortaan aan hun klanten rijke conversationele ervaringen en door AI aangestuurde chatbot-services aanbieden die getrouwheid bevorderen en de verkoop een boost geven.

Nu klanten een diepere connectie met merken verlangen, nemen rijke conversationele messaging channels zoals chat-apps en RCS steeds meer toe.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Marcelo Nahime

Marcelo.nahime@infobip.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr