Enquêtegegevens onthullen voorkeuren en uitdagingen wat activiteiten voor klinische studies betreft, gerapporteerd door bijna 400 internationale sites, sponsors en CRO’s
KING OF PRUSSIA, Pa.–(BUSINESS WIRE)– De vooraanstaande innovator op gebied van softwareoplossingen voor klinische studies Greenphire heeft zonet haar jaarlijkse markttrendenquête uitgegeven, waarin belangrijke inzichten worden gedeeld van om en bij 400 internationale sites, sponsors en CRO’s. In de enquête werden de deelnemers verzocht om hun huidige voorkeuren en uitdagingen te rapporteren in hun activiteiten betreffende klinische studies.
De resultaten van de enquête onthullen een duidelijke affiniteit voor gebruiksvriendelijke technologie, realtime betalingen aan sites en deelnemers, en het elimineren van financiële en logistieke barrières ter ondersteuning van het verbeteren van de ervaringen van deelnemers en sites.
Andere opvallende punten uit de enquête zijn:
- 97% van de sites benadrukken het belang van eenvoudig te gebruiken technologie voor deelnemers
- 95% van de sites benadrukken het belang van het verminderen van de inspanningen/tijd besteed aan een taak in technologie die hun klinisch onderzoek ondersteunt
- 94% van de sponsors en CRO’s geven aan dat het versnellen van de opstart van de studie (zoals budgettering en onderhandelingen) belangrijk is om een optimale site-ervaring te bieden
- 86% van de sites en 73% van de sponsors en CRO’s geven aan dat realtime betaalcapaciteiten een fundamenteel aspect zijn voor een optimale deelnemerservaring
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20241029863139/nl/
Contacts
Greenphire
Amy Sitnick
Vicevoorzitter, Marketing
+1 215-609-4315
amy.sitnick@greenphire.com
SCORR Marketing
Holli Kroeker
PR & Mediamanager
+1 308-338-2358
pr@scorrmarketing.com