Uniphore en Konecta werken samen om AI in klantenervaring en digitale transformatie te bevorderen
- Dit partnerschap is het eerste dat een echte oplossing biedt om generatieve AI wereldwijd op schaal te brengen.
- Globale strategische alliantie, bedoeld om sectorspecifieke AI-oplossingen voor te stellen die klantenervaring verbeteren aan de hand van hypergepersonaliseerde interacties en sentimentanalyse
- Gezamenlijke marktintroductiestrategie, met $500M inkomsten voor de komende vijf jaar en een sterke focus op de US- en UK-markten als ambitie
- Konecta wordt de voorkeurleverancier van Uniphore voor professionele services
- Hybride GenAI-model dat menselijke en digitale agenten combineert
PALO ALTO, Calif. & MADRID–(BUSINESS WIRE)– Uniphore, een internationale AI-leider met de enige end-to-end Enterprise AI-architectuur die ongeëvenaarde oplossingen gericht op de klant aanbiedt, kondigde vandaag samen met Konecta, een wereldleider op gebied van klantenervaring (CX) en digitale services, een strategische alliantie aan die wereldwijd werkelijke, door AI aangestuurde waarde zal creëren en versnellen.
Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20241120241609/nl/
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20241120241609/nl/
Contacts