Bynder trapt piekwinkelseizoen af door record van 6 miljard assets te leveren, ter ondersteuning van uitzonderlijke wereldwijde contentervaringen online
AMSTERDAM–(BUSINESS WIRE)– Bynder, een wereldleider in AI-aangedreven enterprise DAM, heeft een aantal wereldwijde merken geholpen Black Friday- en Cyber Monday-records te verbreken door uitzonderlijke contentervaringen op grote schaal te leveren via een aantal wereldwijde e-commercekanalen.
Gedurende de periode van zeven dagen (27 november – 2 december 2024) die Black Friday, Small Business Saturday en Cyber Monday omvatte, was de Content Experiences (CX) for Omnichannel-oplossing van Bynder verantwoordelijk voor het leveren van meer dan 6 miljard assets aan meer dan 70.000 websites, met meer dan 4,5 miljard uitgevoerde assettransformaties.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20241209362409/nl/
Contacts
Manisha Mehta
manisha.mehta@bynder.com