nShift: groeiende e-commercebedrijven worden aangespoord om in 2025 te stoppen met ‘geld op tafel te laten liggen’
nShift publiceert vijf manieren waarop leveringen zakelijke problemen kunnen oplossen
LONDEN–(BUSINESS WIRE)– Kleine en middelgrote e-commercebedrijven vrezen dat ze geld op tafel laten liggen door hun processen niet te optimaliseren, niet te leren van data-analyses en hun klantervaring niet te verbeteren. Experts bij nShift roepen groeiende en ambitieuze e-commercebedrijven op om van 2025 het jaar te maken waarin ze het leveringsproces gaan gebruiken om hun omzet te maximaliseren en zakelijke uitdagingen op te lossen.
Kleinere e-commercebedrijven zijn beter gepositioneerd dan hun grotere concurrenten om snel te reageren op veranderende klantverwachtingen. Maar velen missen mogelijk kansen om deze trends te spotten. Eén op de vijf kleine bedrijven houdt e-commerce-analyses niet actief bij.1
nShift, de wereldleider in bezorg- en ervaringsbeheer, heeft vijf manieren geïdentificeerd waarop het leveringsproces kan helpen de omzet te laten groeien, de loyaliteit te vergroten en bedrijfsproblemen op te lossen:
- Verhoog conversies bij het afrekenen – ongeveer 70% van de shoppers geeft toe online winkelwagentjes te verlaten2 Gegevens van nShift tonen aan dat het aanbieden van een reeks bezorgopties bij het afrekenen de conversies met 20% kan verhogen
- Lagere leveringskosten – last-mile-bezorgingen vormen 41% van de logistieke kosten.3 Investeren in multi-carrier-capaciteit maakt het gemakkelijker om kosten tussen leveranciers te vergelijken en automatisch de goedkoopste vervoerder voor een levering te kiezen
- Snellere groei – de juiste verzendsoftware maakt het veel gemakkelijker om naar klanten in het buitenland te verzenden, waardoor bedrijven wereldwijde markten kunnen aanboren. 52% van de klanten koopt graag goederen die buiten hun thuisland worden verkocht.
- Meer herhaalaankopen – een positieve bezorgervaring zorgt ervoor dat mensen eerder terugkomen voor meer. Door relevante berichten te versturen tijdens het leveringsproces, ontstaat de kans om productpromoties in te vlechten
- Minder verliezen als gevolg van retouren – retourzendingen lopen het risico de stille moordenaar van winst te worden in online retail. Door een digitaal retourproces uit te voeren, wordt het eenvoudiger om retouren om te zetten in ruilingen
Carl Nilsson, VP bij nShift, stelde: “Als het op leveringen aankomt, laten groeiende e-commercebedrijven geld op tafel liggen. Door zich te richten op het beter gebruiken van hun bestaande processen, hebben ze het potentieel om hun omzet in 2025 aanzienlijk te laten groeien.
“De bezorgervaring is een cruciaal onderdeel van de klantervaring. Het is wanneer ze hun eerste levering ontvangen dat de klant beslist of de retailer zijn belofte is nagekomen. Het juiste aanbod aan bezorgopties bij het afrekenen vergroot de keuze van de klant. Een duidelijk retourbeleid en regelmatige communicatie tussen het merk en de klant tijdens het leveringsproces helpen vertrouwen op te bouwen. Door de bezorgprocessen te perfectioneren, kunnen merken, retailers en magazijnen klanten voor het leven winnen.”
De oplossingen van nShift verminderen de complexiteit in het bezorgproces en creëren toegang tot een netwerk van meer dan 1000 vervoerders. Een reeks klantgerichte toepassingen maakt het voor groeiende e-commercebedrijven mogelijk om een end-to-end leveringsproces te beheren, van afrekenen tot retourneren, allemaal via één betrouwbaar platform.
Over nShift:
nShift’s platform voor leverings- en ervaringsbeheer bevordert het succes van e-commerce. Groei zonder grenzen met voortdurende innovatie en ‘s werelds grootste vervoersnetwerk. Bouw klantenbinding op met end-to-end hulpmiddelen die de ervaring verbeteren. Harmoniseer gegevens in bruikbare inzichten die processen verbinden en optimaliseren. Met nShift maakt u levering de cruciale verbinding tussen uw merk en uw klanten.
1 https://upcity.com/experts/ecommerce-optimization-study/
2 https://www.hotjar.com/blog/cart-abandonment-stats/
3 https://www.capgemini.com/insights/expert-perspectives/navigating-the-complex-web-of-last-mile-deliveries/
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20241210777706/nl/
Contacts
James Ellerington: James.Ellerington@fourteenforty.uk / (+44) 07725 534941