Riskified en Appriss Retail kondigen een revolutionaire oplossing aan voor preventie van fraude bij omnichannel retours
Nieuw partnerschap verschaft handelaars het vermogen om betaalfraude en fraude en misbruik bij retours te bestrijden tijdens de hele interactie met klanten
NEW YORK–(BUSINESS WIRE)– Riskified (NYSE:RSKD), een leider op gebied van informatie over fraude en risco’s bij e-commerce, en Appriss Retail, een topleverancier van oplossingen voor de autorisatie van retours en claims, kondigen enthousiast een baanbrekend partnerschap aan, dat het landschap binnen de retail ongetwijfeld grondig zal veranderen. Deze innovatieve samenwerking is bedoeld als reactie op de stijgende uitdagingen die te wijten zijn aan omnichannel fraude en misbruik door volledige gegevens over shoppingpatronen van consumenten in de hele interactie met klanten te integreren, zowel in de bakstenen winkels als online.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250106996093/nl/
Contacts
Mediacontact
Matthew Boncosky
Ketner Group Communications voor Appriss Retail
Matthew.Boncosky@ketnergroup.com
Kayla Perkins
5W Public Relations voor Riskified
kperkins@5wpr.com