Bynder demonstreert haar nieuwe, uitgebreide AI-capaciteiten tijdens NRF om retailers te helpen gepersonaliseerde contentervaringen te bevorderen
AMSTERDAM–(BUSINESS WIRE)– Bynder, een internationale leider gespecialiseerd in bedrijfs-DAM aangestuurd door AI, demonstreert haar recente AI-innovaties tijdens de NRF Retail Show in New York. Deze nieuwe innovaties zijn gebaseerd op de reeds uitgebreide set AI-capaciteiten van het bedrijf, om internationale merken te helpen gepersonaliseerde contentervaringen te bevorderen.
Tijdens de show onthulde Bynder haar Natural Language Search-functie, die gebruikers van DAM (Digital Asset Management) helpt om snel afbeeldingen te vinden door ze gewoon in een van de bestaande hoofdtalen te beschrijven. Bynder heeft al meer dan 500 klanten die van haar bestaande AI Search-capaciteiten gebruik maken, zoals zoeken op overeenkomsten, tekst in afbeelding en gezichtherkenning.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250113376663/nl/
Contacts
Manisha Mehta
manisha.mehta@bynder.com