17:55 uur 30-01-2025

REPLY: Storm Reply werkt samen met GROHE om B2B-sales te transformeren met een op de cloud gebaseerde oplossing

TURIJN, Italië–(BUSINESS WIRE)– Storm Reply, een specialist in professionele cloud computing services, werd geselecteerd door GROHE, wereldleider op het vlak van sanitaire oplossingen en keukenuitrustingen, om een op de cloud gebaseerde sales-applicatie te ontwikkelen. Dit markeert een belangrijke mijlpaal in de digitale transformatie van GROHE om soepelheid, efficiëntie en kosteneffectiviteit in B2B-sales te bevorderen.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20250130814097/nl/

The newly implemented application empowers GROHE’s sales teams to launch products more swiftly, execute promotions seamlessly, and analyse campaign performance in real time. (Photo: Business Wire)

The newly implemented application empowers GROHE’s sales teams to launch products more swiftly, execute promotions seamlessly, and analyse campaign performance in real time. (Photo: Business Wire)

De onlangs geïmplementeerde applicatie stelt de salesteams van GROHE in staat om producten sneller te lanceren, promoties probleemloos uit te voeren en de prestaties van campagnes in realtime te analyseren. Ontwikkeld om een antwoord te bieden voor de uitdagingen van een steeds dynamischer wordende markt, optimaliseert de oplossing marketingstrategieën, het bevordert operationele flexibiliteit en levert meer waarde aan GROHE’s retailpartners.

Voordat GROHE voor deze transformatie opteerde, deed men beroep op een sales-systeem binnen het bedrijf dat qua onderhoud veel geld kostte en belemmerd werd door langzame updatecycli, wat het vermogen van het bedrijf beperkte om snel op vragen van de markt te reageren. Om deze beperkingen te overwinnen, werkte GROHE met Storm Reply samen om een schaalbare en aanpasbare, op de cloud gebaseerde oplossing te ontwerpen die onafhankelijkheid en operationele soepelheid ondersteunt.

De applicatie heeft een intuïtieve gebruikersinterface, waarmee het marketingteam autonoom mastergegevens en campagnes beheert. Op die manier worden de afhankelijkheid van externe serviceproviders en de daarmee gepaard gaande kosten op aanzienlijke wijze teruggeschroefd. Veder verzamelt en analyseert het platform salesgegevens automatisch, wat bruikbare inzichten verschaft die het nemen van beslissingen ondersteunen, marketingstrategieën verfijnen en productontwikkeling bevorderen.

“De nieuwe app biedt ons ongekende soepelheid in sales. Het vermindert niet alleen de kosten, maar zorgt er ook voor dat onze teams sneller op vragen van de markt kunnen reageren. Onze marketing- en salesteams appreciëren de intuïtieve interface, die de efficiëntie van hun workflows aanzienlijk verbetert,” verklaart Madlen Weinrich, Product Manager Bath van LIXIL EUROPE, de groep achter GROHE.

De applicatie, gebouwd aan de hand van het Storm Innovator Framework – de accelerator van experts voor nieuwe cloudinfrastructuren – werd in amper drie maanden tijd geleverd, wat getuigt van Storm Reply’s knowhow in het ontwikkelen van kosteneffectieve, schaalbare en efficiënte cloudarchitecturen. Het geavanceerde platform verzekert een snelle marktintroductie en biedt de flexibiliteit om innovaties in de toekomst probleemloos te integreren.

Dit project benadrukt GROHE’s engagement om digitale tools aan te wenden om bedrijfsactiviteiten te optimaliseren, samenwerking met retailpartners te versterken en uitstekende waarde aan klanten te leveren. Met deze geavanceerde oplossing zit GROHE goed in de startblokken om te kapitaliseren op groeikansen in een evoluerend marktlandschap.

Storm Reply

Storm Reply is specialist op het gebied van het ontwerpen en implementeren van innovatieve cloudoplossingen en -diensten. Door de gebundelde expertise op het gebied van het maken en beheren van cloudoplossingen voor Infrastructure-as-a-Service (IaaS), Software as a Service (SaaS) en Platform as a Service (PaaS), ondersteunt Storm Reply prominente bedrijven in Europa en de rest van de wereld bij het implementeren van op de cloud gebaseerde systemen en toepassingen. Storm Reply is een AWS Premier Consulting Partner. www.stormreply.com

GROHE

GROHE is een vooraanstaand internationaal merk van holistische oplossingen voor de badkamer en keukenkranen. Sinds 2014 is GROHE een onderdeel van de sterke merkenportfolio van LIXIL, een toonaangevende fabrikant van trendbepalende watertechnologieën en bouwuitrustingen. Om “Pure Joy of Water” te leveren, is elk product van GROHE gebaseerd op de merkwaarden kwaliteit, technologie, ontwerp en duurzaamheid. Met haar specifieke GROHE QuickFix, GROHE Professional en premium sub-brand GROHE SPA portfolio’s, biedt het merk levensverbeterende productoplossingen en -services. Deze zijn allemaal afgestemd op de verschillende behoeften van GROHE’s professionele businesspartners en hun gedifferentieerde doelgroepen. www.grohe.com/en/corporate/homepage.html

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Perscontact:

Reply
Fabio Zappelli

f.zappelli@reply.com
Tel. +390117711594

Sandra Dennhardt

s.dennhardt@reply.com
Tel. +49 170 4546229

Check out our twitter: @NewsNovumpr