Datassential breidt gegevens van wereldwijde menu’s en beperkte aanbiedingen uit naar de vijf grootste Europese markten
CHICAGO–(BUSINESS WIRE)– Datassential, het toonaangevende platform voor informatie over voeding en dranken, dat de punten tussen consumenten en de branche verbindt, heeft aangekondigd dat het zijn geavanceerde wereldwijde sales intelligence-oplossing uitbreidt met het diepgaand volgen van menu’s en beperkte aanbiedingen (LTO) in de vijf grootste markten van Europa: Frankrijk, Duitsland, Italië, Spanje en het Verenigd Koninkrijk. Deze uitbreiding versterkt de positie van Datassential als de gouden standaard om het foodservice-ecosysteem van bruikbare inzichten te voorzien.
Met een foodservice prospectieplatform dat meer dan 11 miljoen operators in ruim 70 landen en meer dan 100 operatorattributen volgt, biedt Datassential ongeëvenaarde tools om de verkoopproductiviteit en winstpercentages te verhogen.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250205378627/nl/
Contacts
Mediacontact
Datassential Media Team
media@datassential.com