00:04 uur 03-04-2025

Thredd benoemt Simeon Lando tot Chief Marketing Officer

De nieuwe CMO zal de wereldwijde marketinggroeistrategie van Thredd in goede banen leiden

LONDEN–(BUSINESS WIRE)– Thredd, de toonaangevende verwerker van internationale betalingen van de nieuwe generatie, maakte vandaag bekend dat het bedrijf haar managementteam heeft versterkt om de groei van de bedrijfsactiviteiten te versnellen en kansen te grijpen die wereldwijde betalingen en embedded finance met zich meebrengen.

Simeon Lando treedt bij Thredd aan als Chief Marketing (CMO) om internationale groei te bevorderen en de wereldwijde ‘go-to-market’-strategie van het bedrijf uit te voeren. Lando heeft meer dan 25 jaar ervaring in B2B-marketing. Zo stond hij aan het hoofd van bedrijfstechnologie- en op betalingen gerichte marketingteams bij toonaangevende ondernemingen zoals Form3, Finastra, Oracle, PayPal en Barclaycard. Zijn expertise in het ontwikkelen en implementeren van op de klant gerichte marketingstrategieën zal van cruciaal belang zijn om de volgende groeifase van Thredd te ondersteunen.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Mediacontact:
press@thredd.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr