REJO onthult nieuw merkconcept en een strategie voor uitbreiding naar de Europese markt
Visie voor groei, innovatie en consumentenengagement
MILAAN–(BUSINESS WIRE)– REJO, een internationale leverancier van HNB-oplossingen (heat-not-burn), onthult trots haar vernieuwde merkidentiteit en een strategische uitbreiding naar de Europese markt, een betekenisvolle mijlpaal op de weg die het bedrijf aflegt naar groei en innovatie. De nieuwe visuele identiteit van REJO, die bekend staat voor het scheppen van innovatieve, betrouwbare producten, weerspiegelt haar progressieve benadering voor het bevorderen van de industrie.
Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20250404198643/nl/

Crowds Gathering at the REJO Stand
Strategische markttoegang in Europa
Voortbouwend op de standvastige vorderingen in Zuidoost-Azië en het Midden-Oosten, is REJO nu klaar om de uitdagingen van de Europese markt het hoofd te bieden. In eerste instantie gaat de aandacht uit naar Zwitserland en de Tsjechische Republiek, waar het diverse productenassortiment wordt aangeboden en de nodige marktaanpasbaarheid wordt verzekerd.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250404198643/nl/
Contacts