Aircall onthult AI Voice Agent om groeiende bedrijven te helpen om 24/7 oproepen te beantwoorden
Bedrijven in staat stellen om efficiënter op te schalen met conversationele spraak-AI voor interacties met klanten, meer inkomsten te verwerven en de ervaring voor klanten te verbeteren
NEW YORK & PARIJS–(BUSINESS WIRE)– In het razendsnelle zakelijke landschap van vandaag is elke gemiste oproep een gemiste kans. Aircall, het platform voor klantencommunicatie en customer intelligence, vertrouwd door 20.000 groeiende bedrijven, kondigde vandaag de introductie aan van AI Voice Agent , een intelligente, altijd beschikbare virtuele assistent die ervoor zorgt dat bedrijven geen oproepen meer missen. Door binnenkomende vragen te beantwoorden, veelgestelde vragen te beantwoorden en de gegevens van bellers in realtime te registreren, stelt AI Voice Agent bedrijven in staat om soepele klantenervaringen te leveren zonder de extra kosten van grote AI-investeringen.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250409042181/nl/
Contacts
Mediacontactpersoon
Tara de Nicolas
tara.denicolas@aircall.io