NIQ onthult BASES AI Screener, waarmee CPG-merken geholpen worden te bloeien in het tijdperk van hyperinnovatie
- Een realtime, AI-gestuurde tool voor het screenen van ideeën, ontwikkeld voor de snelle innovatiecycli van vandaag de dag
- Synthetische enquêtepanels bieden snelle en goedkope ideeëntests
- Combineert NIQ-paneldata met generatieve AI om consumenteninzichten te leveren die echte markttrends weerspiegelen
CHICAGO–(BUSINESS WIRE)– NielsenIQ (NIQ), een leider in consumenteninformatie, heeft BASES AI Screener officieel gelanceerd. Het combineert de uitgebreide consumentenpaneldatasets, extensieve innovatiedatabase en toonaangevende voorspellende modellen van NIQ met het vermogen van AI om menselijke reacties na te bootsen voor het screenen van ideeën. BASES AI Screener is nu beschikbaar in meerdere markten, waaronder de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Brazilië en Indonesië, met verdere uitbreiding in 2025.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250415495219/nl/
Contacts
Mediacontact:
Sweta.Patra@nielseniq.com