19:33 uur 24-02-2023

Toshiba Global Commerce Solutions presenteert op EuroShop 2023 een reeks aan Retailoplossingen en creëert ‘YOUnifying Experiences’

NEUSS, Duitsland–(BUSINESS WIRE)– EuroShop 2023-deelnemers worden uitgenodigd om Toshiba Global Commerce Solutions te bezoeken van 26 februari t/m 2 maart 2023 in hal 6, stand C41. Het bedrijf zal laten zien hoe Retailers de winkelervaring kunnen opschalen en opnieuw vorm kunnen geven door middel van een reeks Retailoplossingen van Toshiba, waarbij tegelijkertijd duurzaamheidsinitiatieven voor Retailers worden ondersteund.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20230216005030/nl/

During EuroShop 2023, retailers can experience Toshiba’s connected services that proactively monitor system availability, critical operational metrics, and more, uncovering new ways to run stores more efficiently by leveraging data-driven insights. (Photo: Business Wire)

During EuroShop 2023, retailers can experience Toshiba’s connected services that proactively monitor system availability, critical operational metrics, and more, uncovering new ways to run stores more efficiently by leveraging data-driven insights. (Photo: Business Wire)

“We zijn toegewijd aan de Retailbranche, daarom zetten we ons in om te anticiperen op de behoeften van onze klanten,” aldus Andrew McDaniel, Managing Director en SVP van Europa, Toshiba Global Commerce Solutions. “De Retailers van vandaag de dag onderzoeken manieren om hun capaciteit om klanten aan te trekken en te behouden te vergroten door het creëren van feilloze en duurzame ervaringen. Als wereldwijde leverancier van oplossingen, met een uitgebreid scala aan geavanceerde oplossingen en een groot netwerk van partners, stellen we Retailers in staat te evolueren en zich aan te passen aan omstandigheden, zodat ze kunnen floreren en bloeien.”

Tijdens EuroShop 2023 kunnen Retailers de nieuwe winkeltransformatie ervaren door de ogen van zowel klanten als medewerkers, mogelijk gemaakt door het ELERA™ Unified Commerce-platform van Toshiba. In de schijnwerpers staat Toshiba’s ‘Green Up Your Checkout’: een reeks van energiebesparende oplossingen, ter ondersteuning van retailers die energie willen reduceren in hun winkels en de operationele kosten en hun ecologische voetafdruk willen verminderen.

In de stand kunnen bezoekers het volgende ervaren:

  • Een segmentgerichte benadering, die Retailers in staat stelt meer oplossingen te zien en te begrijpen die zijn gericht op de behoeften en verwachtingen van elke Retailomgeving.
  • Grondige kennis van de implementatie en ondersteuning van technologieën voor klantervaringen, mogelijk gemaakt door Toshiba’s Retail Integration Service (RIS) met een toegewijd team wiens ervaring 100% gericht is op het soepel laten draaien van winkels, van begin tot eind.
  • Flexibele selfservice-oplossingen in verschillende gebruikssituaties met tools voor het beheer van verliespreventie op basis van radiofrequentie-identificatie (RFID), computervisie (CV) en kunstmatige intelligentie (AI), geïntegreerd met ultramoderne beveiligingstechnologieën.
  • Toshiba’s Vision Kiosk Concept, een gestroomlijnde scanloze self-checkout, gebaseerd op computervisietechnologie.
  • Toshiba’s mobiele POS met ingebouwde ‘Pin-on-Glass’, die alternatieve check-out opties biedt voor veilige mobiele betalingen.
  • Hoe de ‘Connected Services’ van Toshiba Retailers kunnen helpen om de systeembeschikbaarheid proactief te monitoren, inclusief belangrijke operationele statistieken, en daarnaast de winkelbereikbaarheid kunnen verbeteren en nieuwe inzichten kunnen geven om winkels efficiënter te runnen door gebruik te maken van data-gedreven informatie.

Specialisten van Toshiba zullen het podium betreden tijdens deze sessies in het EuroShop-conferentieprogramma:

Retail Technologies Stage op maandag 27 februari 2023 | 14:40-15:00 uur

  • ‘Value Added Friction: A new way to look at Loss Prevention at Self-Checkout.’
  • Spreker: James Frank, Innovations Consultant, Toshiba Global Commerce Solutions

Connected Retail Stage op woensdag 1 maart 2023 | 16:00-16:20 uur

  • ‘How SoftPOS can enhance retailers’ customer journeys and experiences across all verticals.’
  • Sprekers: aan deze paneldiscussie zal Dries de Beul, VP Solutions voor Toshiba Global Commerce Solutions, Europa, deelnemen samen met leidinggevenden van Worldline en Mastercard

Geïnteresseerd in het bijwonen van EuroShop voor een ontmoeting met Toshiba Global Commerce Solutions?

Over Toshiba Global Commerce Solutions

Toshiba Global Commerce Solutions is wereldwijd marktleider op het gebied van Retailtechnologie en de eerste keuze van de Retailbranche voor uniforme handelsoplossingen. Samen met een wereldwijd team van toegewijde zakenpartners bevorderen we de toekomst van de Retailbranche met innovatieve handelsoplossingen die de klantbetrokkenheid vergroten, de ervaring in de winkel transformeren en de digitale transformatie versnellen. Ga naar commerce.toshiba.com en neem contact met ons op via Twitter, LinkedIn, Facebook, Instagram en YouTube voor meer informatie.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

CONTACTPERSOON VOOR DE MEDIA:
Toshiba Global Commerce Solutions

Elizabeth Romero

Director, Corporate Communications

elizabeth.romero@toshibagcs.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr