PUMA reorganiseert wereldwijde marketingorganisatie
- Reorganisatie om de afstemming tussen de belangrijkste bedrijfscategorieën te verbeteren en de besluitvorming te versnellen
- Verhuizing van brand management en marketing van Boston naar Herzogenaurach-HQ
- Versterking van het lokale marketingteam in de VS door meer verantwoordelijkheden
- Richard Teyssier benoemd tot nieuwe Global Brand & Marketing Director
- PUMA CEO Arne Freundt: “Met de reorganisatie van onze wereldwijde marketingfunctie leggen we de organisatorische basis om merkverhoging als een van onze belangrijkste strategische prioriteiten te blijven stimuleren.”
HERZOGENAURACH, Duitsland & BOSTON–(BUSINESS WIRE)– Als onderdeel van de implementatie van de strategische prioriteiten reorganiseert het Duitse sportbedrijf PUMA de wereldwijde marketingorganisatie. De beslissing legt de organisatorische basis voor de verdere versterking van het merk PUMA, een van de drie strategische prioriteiten van het bedrijf.
Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20230614663730/nl/
As part of the implementation of its strategic priorities, German sports company PUMA is reorganizing the global Marketing Organization. PUMA’s Regional General Manager Europe Richard Teyssier will lead the Global Marketing Organization as Global Brand & Marketing Director, effective 1 July 2023. (Photo: Business Wire)
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230614663730/nl/
Contacts
Media:
Kerstin Neuber – Bedrijfscommunicatie – PUMA – Kerstin.neuber@puma.com