Uit het rapport van Taktile blijkt dat kredietverstrekkers nieuwe strategieën aannemen om winstgevend te worden in de huidige macro-economische omgeving
- 67% van de kredietverstrekkers geeft aan last te hebben gehad van de stijgende kapitaalkosten
- 47% van de kredietverstrekkers ziet het verhogen van de winstgevendheid als hun belangrijkste strategische prioriteit in 2023, maar groei blijft een prioriteit, vooral in opkomende markten
- Om concurrerend te blijven, is 57% van de kredietverstrekkers van plan te investeren in het verbeteren van hun vermogen om nieuwe gegevensbronnen toe te voegen
NEW YORK & BERLIJN–(BUSINESS WIRE)– Een nieuw onderzoek door Taktile, het toonaangevende platform voor geautomatiseerde besluitvorming, ontdekte dat de uitdagende macro-economische omgeving van 2023 kredietverstrekkers dwingt om nieuwe strategieën te hanteren bij het nastreven van hun tweeledige doelstelling van groei en winstgevendheid.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230615911823/nl/
Contacts
Audrey White – audrey.white@taktile.com / +44 7908 033980