19:23 uur 22-08-2023

Movado Group, Inc. onthult nieuwe Calvin Klein-campagne voor horloges en sieraden met in de hoofdrol Lila Moss

NEW YORK–(BUSINESS WIRE)– Vandaag onthult Movado Group, Inc. de campagne voor het najaar van 2023 voor Calvin Klein-horloges en -sieraden met model Lila Moss in de hoofdrol. De campagne, gemaakt door Daniel Jackson, benadrukt het kenmerkende sensuele minimalisme van het merk en de ingetogen, vloeiende ontwerpen van de nieuwe collectie.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20230822091500/nl/

Calvin Klein Fall/Winter 2023 Jewelry Campaign featuring Lila Moss (Photo: Business Wire)

Calvin Klein Fall/Winter 2023 Jewelry Campaign featuring Lila Moss (Photo: Business Wire)

“Lila past perfect bij de horloges en sieraden van Calvin Klein,” aldus Caterina Miduri, Global General Manager, Calvin Klein watches and jewelry, Movado Group, Inc. “In deze campagne vormen haar sterke aanwezigheid en moeiteloze verfijning een aanvulling op de sculpturale, dimensionale ontwerpen van onze nieuwste collectie.”

“Ik ben vereerd om opnieuw samen te werken met Calvin Klein voor hun horloge- en sieradencampagne voor het najaar van 2023,” stelde Lila Moss “Ik was zo trots om deel uit te maken van hun merkcampagne voor najaar 2022 en het is erg spannend om opnieuw met hen samen te werken aan een sieraden- en horlogecampagne die aansluit bij mijn persoonlijke stijl.”

In de campagne draagt Lila een verguld multifunctioneel horloge met een zacht vormgegeven kast met een minimalistische sunray wijzerplaat en een mesh strap. Ze draagt ook een gouden ketting, armband en ring waarvan de vormen zijn geïnspireerd op de vloeiende vorm van een regendruppel. Alle producten zijn nu wereldwijd verkrijgbaar bij geautoriseerde horloge- en juwelenretailers van Calvin Klein, geselecteerde Calvin Klein-boetieks over de hele wereld en op CalvinKlein.com.

De campagne wordt vandaag wereldwijd gelanceerd en is te zien op verkooppunten, digitale media, sociale media en buitenreclame over de hele wereld.

Over Calvin Klein 

Calvin Klein is een van ‘s werelds toonaangevende wereldwijde mode-lifestylemerken met een geschiedenis van gedurfde, non-conformistische idealen die de basis vormen voor alles wat we doen. De minimalistische en sensuele esthetiek van het merk, opgericht in 1968 in New York, drijft onze benadering van productontwerp en -communicatie, waardoor een canvas ontstaat dat de mogelijkheid biedt tot grenzeloze zelfexpressie. De Calvin Klein-merken – CK Calvin Klein, Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear, en Calvin Klein Performance – zijn met elkaar verbonden door de intentie en het doel om alledaagse benodigdheden tot een wereldwijd iconische status te verheffen. Elk van de merken heeft een eigen identiteit en positie in het retaillandschap, waardoor we de mogelijkheid hebben om een reeks universeel aantrekkelijke producten op de markt te brengen voor binnenlandse en internationale consumenten met uiteenlopende behoeften. Onze producten worden ondersteund door verantwoord ontwerp, hoogwaardige constructie en het weglaten van alle onnodige details. We streven naar unieke en dimensionale stukken die continu goed gedragen kunnen worden en seizoen na seizoen relevant blijven. De wereldwijde retailverkopen van Calvin Klein-producten bedroegen in 2022 ongeveer $ 9,3 miljard.

Calvin Klein blijft zijn positie als innovator van opkomende digitale platforms en moderne marketingcampagnes verstevigen. PVH heeft Calvin Klein in 2003 overgenomen en blijft toezicht houden op de gerichte aanpak om de wereldwijde relevantie, aanwezigheid en groei van het merk op de lange termijn te vergroten.

Over Movado Group: 

Movado Group, Inc. ontwerpt, koopt, distribueert en verkoopt wereldwijd horloges en, in mindere mate sieraden en andere accessoires van MOVADO®, MVMT®, OLIVIA BURTON®, EBEL®, CONCORD®, CALVIN KLEIN®, COACH®, TOMMY HILFIGER®, HUGO BOSS® en LACOSTE® en exploiteert Movado Company Stores in de Verenigde Staten en Canada.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Heather Cohen

hcohen@movadogroup.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr