Gain Theory van WPP uitgeroepen tot leider in marketingmeting en -optimalisatie door wereldwijd onafhankelijk onderzoeksbureau
NEW YORK–(BUSINESS WIRE)– Gain Theory, een wereldwijd adviesbureau voor marketingeffectiviteit en -vooruitzichten dat de groei van ambitieuze merken versnelt, is uitgeroepen tot leider in The Forrester Wave™: Marketing Measurement and Optimization, Q3 2023.
Het Forrester-rapport stelt dat ‘Gain Theory schittert met indrukwekkende diensten en diepgaande expertise op het gebied van advertentie-ecosystemen… Gain Theory blinkt uit in het leveren van hoogwaardige diensten voor het ontwikkelen van inzichten en het analyseren van toekomstige marketinginvesteringsmogelijkheden‘. Opvallend is de innovatieroadmap van Gain Theory, die volgens het Forrester-rapport ‘…gedifferentieerd [is] door de focus op het bouwen van bedrijfsmodellen van de volgende generatie, creatieve optimalisatie-inzichten en het gebruik van GenAI om de platformmogelijkheden te verbeteren.’
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230822118659/nl/
Contacts
Neem voor persvragen contact op met:
Claudia Sestini
Global CMO, Gain Theory
claudia.sestini@gaintheory.com