Seez lanceert de eerste via GPT aangestuurde chatbot in de automobielsector voor autodealers in Europa en het Midden-Oosten
“Onthulling van synergie: AI-modules van Seez naadloos toegepast op een via GPT aangestuurde chatbot”
KOPENHAGEN, Denemarken–(BUSINESS WIRE)– Seez, de grensverleggende start-up actief in automobieltechnologie, wekt opzien met ‘Seezar,’ een innovatieve, via GPT aangestuurde chatbot op maat voor autodealers in Europa en het Midden-Oosten. Deze oplossing gebaseerd op AI is een grote doorbraak die klantinteracties en handelingen in de automobielsector revolutionair verandert.
Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20230829222439/nl/
(Graphic: Business Wire)
De via GPT aangestuurde bot is getraind op onze AI-modules en een ruime automobieldataset. Het zorgt voor vlotte antwoorden en naadloze uitvoering van taken binnen verschillende domeinen. De mogelijkheden van Seezar beginnen bij klantondersteuning, maar worden binnenkort uitgebreid naar verkoop en lead management, waarbij dealerworkflows naadloos geïntegreerd worden.
Seezar is geïntegreerd met ons omnichannel showroomplatform, SeezPad, dat functies voor Lead Management en CRM integreert. Deze integratie consolideert interacties, stroomlijnt communicatie en verrijkt de klantenervaring. Dealers krijgen betere AI-inzichten voor doelgerichte marketing, gepersonaliseerde aanbevelingen en sterkere klantondersteuning.
Seezar benadrukt het engagement van Seez om het potentieel van AI in de auto-industrie in te zetten. Voortbouwend op het succes van haar chatbot Caesar van 2017, versterkt Seez dealers met oplossingen gebaseerd op AI die ervaringen op een hoger niveau brengen en de verkoop aanzwengelen.
Tarek Kabrit, CEO van Seez, licht toe: “Zes jaar geleden lanceerden we een AI-chatbot. Waarschijnlijk was dat te vroeg, maar met de huidige ontwikkeling in chatgpt, het gestegen niveau van de digitalisering bij dealers en de bereidheid van klanten om een groot deel van hun aankopen online te doen, voelen we dat alles mooi samen kwam om een nieuw tijdperk in te leiden voor de manier waarop mensen op zoek gaan naar een auto en die kopen. We zijn dan ook blij dat we daar een rol in spelen.”
Seezar is ontworpen voor dealers in Europa en het Midden-Oosten, Het overwint traditionele chatbotbeperkingen door begrip en analyse te verbeteren. Deze innovatie is afgestemd op de digitale verschuiving in deze sector en op de toepassing van AI. De beginfase van de oplossing slaat aan bij dealers die op de wachtlijst staan, en wordt geleidelijk bij de eerste groep uitgebracht.
De verwezenlijkingen van Seez omspannen een Europese uitbreiding, de lancering op de Deense markt, de eerste online auto verkocht in de Noordse landen en partnerschappen met TRYG en Santander. Recente, niet-bekendgemaakte financiering geeft zuurstof aan de groei in MENA en Europa, wat de toewijding aan AI en de lancering van via GPT aangestuurde uitmuntendheid van voertuigen versterkt.
De synergie van de AI-modules van Seez, met GPT-tech, positioneert Seezar op de voorgrond van innovatie, waarbij omnichannel-mogelijkheden voor dealers worden versterkt.
Meer info:
Seez: https://seez.co/en/
Seezar: https://seezar.ai/
Alleen voor de pers Interne onthullingsvideo van de CEO: https://youtu.be/GGq3YQZAq6U
In AI sinds 2017: https://www.entrepreneur.com/en-ae/technology/shazam-for-cars-ai-powered-seez-wants-to-change-the-way/300200
https://www.forbesmiddleeast.com/lists/50-most-funded-startups-2022/seez/
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230829222439/nl/
Contacts
Camilla Müller, B2B marketingmanager bij Seez
camilla@seez.dk – (45) 20 63 02 08