ORO toont aan hoe vereenvoudigde, geautomatiseerde inkoop plaatsvindt tijdens de DPW Amsterdam 2023
ORO orchestreert bedrijfsuitgaven en leveranciersbeheer in op silo’s gebaseerde systemen en gegevens om workflows te verbeteren, de zichtbaarheid te vergroten en het voor gebruikers eenvoudig te maken om zich over inkoop te ontfermen
SAN FRANCISCO–(BUSINESS WIRE)– ORO Labs, een internationale SaaS-provider en het brein achter ORO, een smart orchestratieplatform voor inkoopworkflows, illustreerde vandaag haar opmerkelijke sponsorschap tijdens DPW Amsterdam 2023, waar het bedrijf een inleiding en demonstratie zal geven als een van de vier finalisten in de prestigieuze DEMO-wedstrijd voor beste inkoopstart-ups. Het innovatieve platform van ORO helpt bedrijven om snel intake-workflows aan te maken, een geïntegreerd en georchestreerde inkoop-techstack samen te stellen en de bezigheden van gebruikers voor inkopen binnen de hele organisatie drastisch te vereenvoudigen.
“Conventionele inkoopplatformen zijn efficiënt, maar op silo’s gebaseerd, wat het voor gebruikers moeilijk maakt en voor bedrijven onmogelijk maakt om consistente gegevens te verkrijgen,” zegt Sudhir Bhojwani, CEO en medeoprichter van ORO Labs. “ORO stelt bedrijven in staat om snel deze inkoopworkflows in op silo’s gebaseerde systemen en gegevens te orchestreren, waardoor het makkelijk wordt om gebruikers in een vroeg stadium te betrekken bij beslissingen welke leverancier te nemen. Onze technologie is perfect uitgelijnd met de nadruk die dit jaar wordt gelegd op het initiëren, uitvoeren en op schaal brengen van inkoop bij DPW 2023, en we kijken er alvast naar uit om bezoekers en DEMO-jurieleden meer erover te vertellen.”
In gebruik bij vooraanstaande internationale ondernemingen, voorziet, ORO organisaties van:
- Krachtige motor zonder code – waardoor het eenvoudig wordt om naadloze workflows samen te stellen die teams en systemen verenigen zonder IT-support.
- Eenvoudige, aangepaste UX – om conform, zeker engagement voor elk doelpubliek te verzekeren: businessusers, leveranciers en het inkoopteam.
- Diepe integraties – om inkoop te automatiseren en gegevens uit alle systemen en silo’s bijeen te brengen.
- Flexibele workflows – om complexe, dure inkopen op schaal te ondersteunen, zodat businessusers hun doelstellingen sneller kunnen bereiken.
- Volledige zichtbaarheid – om geïnformeerde, conforme inkoopbeslissingen te kunnen nemen met inzicht in alle aankopen in de hele organisatie.
DPW Amsterdam is de toonaangevende inkooop- en toeleveringsketenhub voor innovatie en opkomende technologieën, met het onderscheid dat het een digitaal ingesteld, door een start-up gedreven evenement is, dat start-ups laat zien als de meerderheid van de bedrijven die op de conferentie vertegenwoordigd zijn. Deze nieuwe bedrijven worden vervoegd door inkoopleiders uit een groot aantal van de grootste ondernemingen ter wereld, waarbij meer dan 5.000 bezoekers uit bijna 80 landen van de hele wereld samen worden gebracht. De conferentie van dit jaar gaat door in de monumentale Beurs van Berlage in Amsterdam op 11 en 12 oktober 2023.
In lijn met het thema van de conferentie van dit jaar, “Make Tech Work”, dat de aandacht vestigt op hoe spelers van binnen en buiten de inkoopsector kunnen samenwerken om tech-ideeën om te zitten in uitvoerbare oplossingen en de grootste uitdagingen van vandaag aan te pakken, zullen de medeoprichters van ORO Labs Sudhir Bhojwani en Lalitha Rajagopalan in de schijnwerpers treden voor hun inleiding, “Orchestrate procurement workflows now for agile operations & happy users,” op woensdag 11 oktober. Daarna, op 12 oktober, komt Bhojwani opnieuw aan het woord om de demonstratie voor te stellen van ORO’s finalist voor de juryleden van DPW tijdens de Grote finale van DEMO 2023.
Voor meer info over DPW en om te weten te komen hoe u kunt inschrijven voor gratis toegang op aanvraag voor de livrestreams van het evenement van 2023, gaat u naar https://conference.dpw.ai/. Voor meer info over de inleiding van ORO Labs en om een bijeenkomst te boeken met het ORO-team tijdens de DPW Amsterdam 2023, gaat u naar https://www.orolabs.ai/events/dpw-2023.
Over ORO Labs
De missie van ORO Labs bestaat erin om inkoop eenvoudig, efficiënt en menselijk te maken. Het automatiseringsplatform van het bedrijf beteugelt en orchestreert chaotische, op silo’s gebaseerde bedrijfskritieke ondernemingsuitgaven door het voor werknemers eenvoudig te maken om zich op inkoop toe te spitsen om leveranciersrelaties te starten, te beheren en op te bouwen. Om te weten te komen hoe ORO internationale bedrijven helpt om snel te reageren op bedrijfsbehoeften en marktcondities, en waarom het bedrijf met een IDC Innovator voor inkoop en toeleveringsketen werd onderscheiden, gaat u naar www.orolabs.ai.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20231004492831/nl/
Contacts
Robyn Posey
Voxus PR voor ORO Labs
ORO@voxuspr.com