Brightcove geselecteerd om Acquia’s videomarketingstrategie te versterken
Bedrijf gespecialiseerd in digitale ervaringen kiest voor de toonaangevende streamingtechnologie van Brightcove
BOSTON–(BUSINESS WIRE)– Brightcove (NASDAQ: BCOV), ’s werelds meest vertrouwde streamingtechnologiebedrijf, maakte vandaag bekend dat het Acquia, leider op gebied van digitale ervaringen, in haar schare klanten verwelkomt. Door de Emmy Award-winnende technologie en oplossingen van Brightcove te integreren, zal Acquia voortaan hoogwaardige, op video gebaseerde ervaringen kunnen creëren om marketingstrategieën te verbeteren en de kracht van video te integreren voor haar klanten.
“Digitale video is een cruciale engagement- en conversietool voor marketeers. Om de kracht ervan met succes aan te wenden, hebben bedrijven nood aan een partner die over het volledige arsenaal beschikt om hen op die manier te kunnen helpen om hun video die aan hun gebruikers op schaal moet worden geleverd te beheren, te streamen en te verspreiden,” aldus Marc DeBevoise, CEO van Brightcove. “We zijn enthousiast dat Acquia het innovatieve platform en de expertise van Brightcove integreert om vlotte, op video gebaseerde gebruikerservaringen te leveren die engagement aansturen, gegevensverzameling en analyse mogelijk maken om hun marketingstrategie in goede banen te leiden en uiteindelijk conversies en resultaten op te leveren.”
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20231018828333/nl/
Contacts
Media
Brightcove
Joseph J. Nuñez
jnunez@brightcove.com