CommBox lanceert Era AI om klantenservice intelligent te automatiseren en CX-kosten met 40% te verlagen
- CommBox stelt bedrijven in staat om gemiddeld 57% van de vragen automatisch op te lossen, organisaties zullen nu nog sneller contextuele, relevante antwoorden kunnen geven.
- CommBox kan de kosten van klantenservice met maar liefst 40% verlagen, omdat terugkerende vragen worden geautomatiseerd en de productiviteit van medewerkers wordt verdubbeld.
- CommBox-klanten zien een gemiddelde klanttevredenheid van 92% over geautomatiseerde en door echte medewerkers ondersteunde interacties.
TEL AVIV, Israël–(BUSINESS WIRE)– CommBox, pionier op het gebied van AI-gestuurde klantcommunicatie, lanceert vandaag zijn nieuwe generatieve AI-oplossing. Era AI is voor middelgrote tot grote bedrijven in verschillende sectoren ontworpen, waaronder gezondheidszorg, bankwezen, detailhandel, telecommunicatie en verzekeringen, en is gebaseerd op een succesvolle combinatie van zowel de eigen technologie van CommBox, als van commerciële grote taalmodellen.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20231206133822/nl/
Contacts
Clementine Croton
Ccroton@fireoth.com