17:12 uur 18-01-2024

Betere communicatie met de nieuwe LR bedrijfswebsite: gestructureerd, internationaal, responsief.

AHLEN, Duitsland–(BUSINESS WIRE)– LR Health & Beauty kondigt met genoegen de lancering aan van haar volledig herontworpen bedrijfswebsite. Met deze stap, brengt het bedrijf haar content in een verfrissende, duidelijkere en meer gestructureerde vorm ten behoeve van mediavertegenwoordigers, het publiek en bovenal de verkoopspartners van LR. De bedrijfswebsite van LR dient niet alleen als een internationaal visitekaartje van het bedrijf, maar ook als centraal contactpunt voor alle landen waar het bedrijf actief is. Bovendien is het nu beter afgestemd op de behoeften en verwachtingen van de internationale gemeenschap.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20240118701468/nl/

New corporate website www.LRworld.com (Photo: Business Wire)

New corporate website www.LRworld.com (Photo: Business Wire)

Een geweldige eigenschap van dit nieuwe ontwerp is de implementatie van de “mobile first”-aanpak. Hiermee is onbeperkte toegang tot alle informatie op de website mogelijk via tablet en smartphone. De website past zich moeieteloos aan elk formaat aan, wat voor geoptimaliseerde gebruikerservaring op alle apparaten zorgt.

De homepagina is in twee secties ingedeeld: “Business Model” (bedrijfsmodel) en “Company” (bedrijf), met een link naar de e-shop van LT en de pagina voor LR-verkoopspartners. Deze pagina blijft verder dienen als digitaal visitekaartje van het bedrijf voor wie geïnteresseerd is. In de rubriek “Company” (bedrijf) kunnen geïnteresseerden informatie vinden die ingedeeld is in de categorieën ”About us“ (over ons), “Aloe Vera Expert” (aloë vera-expert), “LR Worldwide” (LR wereldwijd), “LR Global Kids Fund” (LR internationaal kinderfonds), “Compliance“ (conformiteit), “Sustainability“ (duurzaamheid), “Investor Relations“ (investeerdersrelaties) en “Vacancies“ (jobaanbiedingen). Carrièrestarters en werkzoekenden kunnen rechtstreeks naar de HR-pagina gaan via de categorie van de jobaanbiedingen, die een volledig overzicht geeft van instapmogelijkheden, jobaanbiedingen en voordelen voor werknemers, in lijn met het begeleidingsprincipe van het bedrijf (“Meer kwaliteit voor uw leven”).

“Het was onze bedoeling om een platform tot stand te brengen dat niet alleen esthetisch mooi oogt, maar ook de best mogelijke oriëntering en voortreffelijke gebruikerservaring biedt, met andere woorden: comfortabele toegang tot informatie. De nieuwe structuur van de bedrijfswebsite helpt ons om gangbare onderwerpen nog duidelijker te communiceren, bijvoorbeeld via de slider op de frontpagina,” zegt Nele Hütte, directeur e-commerce en digitale oplossingen.

De nieuwe website werd gemaakt met de actieve steun van interne werknemers en twee gespecialiseerde agentschappen. Het agentschap “neteleven” was verantwoordelijk voor de implementatie van het contentbeheersysteem. Het agentschap “Valantic” bood ondersteuning voor het systeemlandschap. Het concept voor de nieuwe website, het UX-ontwerp en de lay-out van de website werden in hoofdzaak intern door LR ontwikkeld.

Bezoek onze nieuwe website via www.LRworld.com en ontdek de schat aan informatie over LR, die nu nog intuïtiever toegankelijk is.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Almut Kellermeyer

Hoofd bedrijfscommunicatie

Tel.: 0049 (0)2382 7813-106

E-mail: A.Kellermeyer@LRworld.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr