HEINEKEN werkt met Blue Yonder samen om Demand Planning process te verbeteren
Mondiale brouwer werkt met Blue Yonder samen om haar strategische roadmap voor betere klantenervaring en duurzaamheid te ondersteunen
AMSTERDAM & SCOTTSDALE, Ariz.–(BUSINESS WIRE)– HEINEKEN, de bekendste internationale brouwer ter wereld, bevestigt Blue Yonder als haar leverancier om de planningscapaciteit van haar supply chain verder te transformeren. De internationale brouwer zal de Cognitive Demand Planning van Blue Yonder implementeren, een cloud-native, op microservices gebaseerde SaaS-oplossing van de nieuwe generatie die artificiële intelligentie (AI) en machine learning (ML) gebruikt om de nauwkeurigheid van de vraagvoorspelling te verbeteren en vooroordelen te beperken door rekening te houden met dynamische externe en interne variabelen.
HEINEKEN implementeert de oplossingen van Blue Yonder al verschillende jaren om toegevoegde waarde te creëren voor haar bedrijfsvoering, vooral met het potentieel om prognosenauwkeurigheid te verbeteren via een ML-oplossing voor vraagvoorspelling.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240515836427/nl/
Contacts
PR Blue Yonder:
Marina Renneke, APR, senior directeur internationale bedrijfscommunicatie
Tel.: +1 480-308-3037, marina.renneke@blueyonder.com
Rossella Benti, directeur bedrijfscommunicatie EMEA
Tel.: +39 335 7849149, rossella.benti@blueyonder.com