Mindbreeze InSpire beschikbaar op de Google Cloud Marketplace
Makkelijke wereldwijde toegang tot Insight Engine-services
LINZ, Oostenrijk & CHICAGO–(BUSINESS WIRE)– Met beschikbaarheid op de Google Cloud Marketplace, biedt Mindbreeze bedrijven een andere manier om haar op AI gebaseerde kennisbeheerservices te gebruiken zonder dat zij hiervoor een eigen infrastructuur nodig hebben.
Mindbreeze InSpire is voortaan beschikbaar voor klanten en partners op de populair online marktplaatsen (AWS Marketplace, Microsoft Azure Marketplace en Google Cloud Marketplace) naast de bestaande ontplooiingsopties, in de cloud, gehost door Mindbreeze, de hybride cloud of ter plaatse.
“Door onze oplossing voor kennisbeheer op verschillende marktplaatsen aan te bieden, steunen we de respectievelijke strategie van de klant of partner, met volledige transparantie van de kosten. Het computervermogen dat nodig is voor de werking, wordt verkregen via het bestaande volumecontract. De klant of partner krijgt de Mindbreeze-licentie rechtstreeks van ons. We ondersteunen ook onboarding en bieden Mindbreeze al getest en voorgeconfigureerd aan. De bescherming van de bedrijfsgegevens wordt gereglementeerd door de toegangsrechten in de Active Directory en door de keuze van de regio,” legt Daniel Fallmann, oprichter en CEO van Mindbreeze, uit.
Dankzij het BYOL-model (“bring-your-own-license”) kunnen klanten en partners hun bestaande volumecontracten met de online marktplaatsen benutten om de infrastructuurkosten voor Mindbreeze InSpire op te lossen. Een Mindbreeze-licentie is eveneens een vereiste. Omdat de gegevens van de klant vaak al op dezelfde online marktplaats aanwezig zijn, zijn er geen extra transferkosten voor verwerking.
Mindbreeze InSpire wordt over de hele wereld door meer dan 2.700 klanten gebruikt. De op AI gebaseerde oplossing voor kennisbeheer maakt gebruik van generatieve AI (GenAI) om een zicht van 360 graden te bieden van entiteiten zoals klanten, projecten of producten, en verrijkt die met aanvullende informatie. Verder maakt Mindbreeze gebruik van RAG (Retrieval Augmented Generation) om de nodige feiten te verzamelen, en gebruikt LLM (Large Language Model) om antwoorden te genereren op vragen van gebruikers via Mindbreeze InSpire AI Chat. Integratie in de werkplaats is eenvoudig via add-ins in het heersende systeem, bijvoorbeeld e-mailsystemen of online systemen.
Over Mindbreeze
Mindbreeze is een toonaangevende leverancier van op AI gebaseerde oplossingen voor kennisbeheer met kantoren in Europa en Noord-Amerika, en een wereldwijd partnernetwerk.
Het product Mindbreeze InSpire maakt gebruik van generatieve AI (GenAI) en andere methoden gebaseerd op artificiële intelligentie (AI) om bedrijven te helpen hun bedrijfskritieke informatie te analyseren, te begrijpen en efficiënt in netwerken te gebruiken.
Voor meer informatie gaat u naar www.mindbreeze.com of volg ons op LinkedIn en Twitter @Mindbreeze.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240523295705/nl/
Contacts
Mindbreeze North America
Jeremy Wise
+1-312-300-6745
Mindbreeze Europe
Ulrike Kogler / Katharina Wall
+43 732 606162 620