Waitrose investeert in de capaciteit op gebied van vraagprognose van Blue Yonder om klantentevredenheid verder te verbeteren
LONDEN & SCOTTSDALE, Ariz.–(BUSINESS WIRE)– Waitrose breidt haar samenwerking met Blue Yonder uit met de toevoeging van de sectorleidende voorspellingscapaciteit van deze leverancier van oplossingen voor de Supply Chain.
Deze nieuwe stap markeert de eerste belangrijke introductie van artificiële intelligentie (AI) in de verkoop voorspelling van Waitrose – en is bedoeld om de reeds hoge beschikbaarheidsniveaus in de winkels van de retailer verder te verbeteren.
In plaats van op historische verkoopcijfers en menselijke intelligentie een beroep te doen, gaat de AI-voorspellingscapaciteit – deel van Blue Yonder Demand Planning – de aandacht toespitsen op het gedrag van klanten en op analyses ‘waarom’ klanten iets kopen in plaats van enkel ‘wat’ ze hebben gekocht.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240620014399/nl/
Contacts
PR-contact Blue Yonder :
Marina Renneke, APR, sr. directeur internationale bedrijfscommunicatie
Tel.: +1 480-308-3037, marina.renneke@blueyonder.com
Rossella Benti, directeur bedrijfscommunicatie EMEA
Tel.: +39 335 7849149, rossella.benti@blueyonder.com